慈善 - CHARITY

慈善
ご存知のように、カンボジア、その人は30年以上のために戦争を経験しました。クメールルージュの虐殺政権の間、国の多くは、道路インフラ、病院、宗教、特に教育システムと人的資源などの破壊されました。その恐ろしい時間の後、私の国は徐々に我々は非常に支持を発見した観光、を通して回収しました。
私はこの分野で働いているので、私は私と一緒に旅してこの国の貧困を削減したいしている世界中からの多くの寛大な旅行者と会い、接続しています。私のサービスを選択している旅行者からの寄付の結果として、私は彼らの毎日のために単離されたまたはリモート田舎に住んでいる人のために多くの水コンクリートリング井戸と水の揚水井戸を提供することで、貧しい地域社会と人々に多くのことをバック支払いましたつかいます。ご存知のように、水はすべての人間と生物の生活と繁栄の基礎です。
多くの貧しい子供たちが何の学校の制服を持っていないし、彼らが離れすぎて家からある学校まで歩いにdifficutly持っているので、このきれいな水の井戸プロジェクトのほかに、私はまた、子供、学用品や学校の子供の自転車のプロジェクトのための学校の制服に焦点を当てます。子どもの教育は、社会の最も重要な側面の一つであり、もちろん子どもたちがカンボジアを含むすべての国の将来のリーダー、です。


私と一緒に旅行することを選択してください。あなたは私のサービスのご体験を楽しむだけでなく、しかし、あなたはまた、社会の変化、あなたが訪問した国の人々の生活のためにパートナーとなります。 "のは、過去を保持し、一緒に未来を豊かにしましょう​​!」

CHARITY
As you know, Cambodia and its people went through war for more than 30 years. During the Khmer Rouge Genocide Regime much of the country was destroyed including the road infrastructure, hospitals, religion, and especially the education system and human resources. After that terrible time, my country has gradually recovered through tourism, which we have found very supportive.
Since i have been working in this field, i have met and connected with many generous travelers from around the world who have traveled with me and want to help reduce the poverty in this country. As a result of the donations from the travelers who have chosen my services, I have paid back a lot to poor communities and people by providing many water concrete ring wells and water pumping wells for those who live in the isolated or remote countryside for their daily use. As you know, water is the basis of life and prosperity for all humans and living beings.
Besides this clean water well project I also focus on school uniforms for children, school supplies and a school kid bicycle project, because many poor children have no school uniforms and they have difficutly in walking to school which is too far from home. The education of children is one of the most important aspects of society, and of course the children are the future leaders of every country, including Cambodia.

Please choose to travel with me. You will not only enjoy your experience of my services, but you will also be a partner for a change in the society and the lives of the people in the country you have visited. “Let’s Preserve the past and enrich the future together!”

No comments

Powered by Blogger.